Практичний
психолог ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей” у своїй роботі керується
такими нормативними документами:
1. Закон України “Про освіту” № 38-39, ст. 380, 2017 р.;
2. Закон
України “Про професійно-технічну освіту”, № 32, 1998 р. із змінами та доповненнями;
3. Закон
України “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” № 16, ст.167, 1993 р. із змінами та доповненнями;
4. Закон України “Про охорону дитинства” м. Київ,
№ 2402-ІІІ із змінами і доповненнями;
5. Етичний
кодекс психолога, прийнятий на 1-му установчому зїзді Товариства психологів
України від 20.12.1990 р.
6. Наказ Міністерства освіти і
науки України № 912 від 01.10.10 р “Про затвердження Концепції розвитку
інклюзивного навчання ”;
7. Лист
Міністерств освіти і науки України від
07.08.2015 р. № 2/3-14-1572-
8. Лист
Міністерств освіти і науки України від
17.09.2015 р. № 1/9-442 “Про оптимізацію діяльності працівників психологічної
служби”
9. Лист МОН
України № 1/9-413 від 27.07.2017 “Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у
2017/2018 н. р.”
10. Лист МОН України від 19.10.2001 р. № 691 “Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших
навчальних закладів”;
11. Лист МОН України від 22.05.2018 р. № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”.
12. Лист МОН
України від 27.06.2019 р. № 1/9-414 “Деякі питання щодо створення у 2019/2020
н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді
ціннісних життєвих навичок ”.
13. Лист МОН України від 18.07.2019 р. № 1/9-462 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на
2019-2020 н .р.”
14. Лист МОН України від 24.07.2019
р. № 1/9-477 “Про документацію працівників психологічної служби у
системі освіти України”.
15. Лист
ДНУ “Інститут
модернізації змісту освіти” від 27.07.2020 № 22.1/10-1495
“Про
пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021
н.р.”
16. Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436
“Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та
попередження і протидії булінгу “.
17. Методичні рекомендації
Хмельницького ОНМЦПС «Про пріоритетні завдання діяльності психологічної служби
у 2020-2021 н.р. щодо забезпечення ефективності психологічного
супроводу освітнього процесу в закладах освіти області»
Немає коментарів:
Дописати коментар