Затверджую Погоджую
Затверджую Погоджую
Директор ДПТНЗ
Завідувач лабораторії ПК ДЕ Р
“Красилівський
професійний ліцей”
НМЦ ПТО ПК Хмельницької області
____________ Л.І.
Маланчак
_____________ Н.М.Сиско
Перспективний план
роботи практичного психолога
ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей”
Волинець Таїси Василівни
на 2019-2020 навчальний рік
Вступ
Волинець Таїса Василівна займає посаду
практичного психолога у ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей” з 2009 року,
спеціаліст першої категорії, стаж роботи 10 років, у 2015 році проходила курси
підвищення кваліфікації.
З 2017 року і по теперішній час
пройшла курси і отримали такі
сертифікати:
-
Психологи - онлайн і отримала сертифікат
на тему: “Практична
психологія. Відносини “батьки-діти””
(Перепилиця О.А.);
-
Університет класичної та сучасної
психології, психотерапії та коучінгу на тему: “Основи тілесної терапії в роботі
психолога” (Перепилиця О.А.);
-
Психологи - онлайн і отримала сертифікат
на тему: “Основи тілесної терапії” (Перепилиця О.А.);
-
Всеукраїнська тренінгова компанія Основа
і отримала сертифікат на тему: “Теорія і практика пісочної терапії в роботі з різними
категоріями населення” (О.Тараріна).
-
Всеукраїнська науково-практична
конференція і отримала сертифікат на тему: “Кар’єрна компетентність майбутніх
кваліфікованих робітників у постіндустріальному суспільстві: проблеми та
перспективи розвитку ”;
-
Міжнародний онлайн - курс Prometheus і отримала
сертифікат на тему: “Протидія та попередження боулінгу (цькування) в закладах
освіти”;
-
Всеукраїнська тренінгова компанія Основа
і отримала сертифікат на тему: “Арт-терапія в роботі з роздратуванням і гнівом:
як заспокоїти свої “дракони” ” (О.Тараріна);
-
Всеукраїнська тренінгова компанія Основа
і отримала сертифікат на тему: “Як збільшити свою результативність за допомогою
арт-практик? ” (О.Тараріна);
-
Всеукраїнська тренінгова компанія Основа
і отримала сертифікат на тему: “ Маріанська впадина арт-терапії або як
працювати з творчістю глибоко” (О.Тараріна);
Практичний психолог ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей” у своїй роботі
керується такими нормативними документами:
1. Закон України “Про освіту” № 38-39, ст. 380, 2017 р.;
2. Закон України “Про
професійно-технічну освіту”, № 32, 1998 р. із змінами та доповненнями;
3. Закон України “Про
сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” № 16, ст.167, 1993 р. із
змінами та доповненнями;
4. Закон України “Про охорону
дитинства” м. Київ, 26 квітня 2001 р.
№ 2402-ІІІ із
змінами і доповненнями;
5. Етичний кодекс психолога, прийнятий на 1-му установчому зїзді Товариства
психологів України від 20.12.1990 р.
6. Наказ Міністерства освіти і
науки України № 912 від 01.10.10 р “Про затвердження Концепції розвитку
інклюзивного навчання ”;
7. Лист Міністерств освіти і науки України
від 07.08.2015 р. № 2/3-14-1572-15” Щодо профілактики учинення дітьми навмисних
само ушкоджень”.
8. Лист Міністерств освіти і науки України
від 17.09.2015 р. № 1/9-442 “Про оптимізацію діяльності працівників
психологічної служби”
9. Лист МОН України № 1/9-413 від 27.07.2017 “Про деякі питання щодо організації
виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.”
10. Лист МОН України від 19.10.2001
р. № 691 “Положення
про психологічний кабінет”;
11. Лист МОН України від 22.05.2018
р. № 509 “Про
затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”.
12. Лист МОН України від 27.06.2019 р. № 1/9-414 “Деякі питання щодо
створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей
та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок ”.
13. Лист МОН України від 18.07.2019
р. № 1/9-462 “Про
пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020
н.р.”
14. Лист МОН України від 24.07.2019
р. № 1/9-477 “Про
документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”.
План роботи практичного психолога відповідає загальному плану закладу і
пристосований до відповідного учнівського колективу.
І. Аналітична
частина
Головним напрямом у плануванні роботи є профілактика, а саме: своєчасне
попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості,
міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у
навчально-виховному процесі. Тому були проведенні бесіди, лекції про
запобігання скоєнню насилля між ровесниками, профілактика наркотичної
залежності, правопорушень, злочинності, алкоголізму та здійснення дітьми
навмисних самоушкоджень.
Не менш важливим напрямом роботи є діагностика, консультування, корекція.
Основні завдання: психологічне обстеження дітей та підлітків, їхніх груп та колективів,
визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання; подолання різних
форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, молоді, які
перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації до умов навчання і
життєдіяльності.
Тому, особлива увага на 2019-2020 навчальний рік спрямована на вивчення
особливостей адаптації учнів до нових умов навчання, характерологічних
особливостей, статусу дітей в учнівському колективі.
II. Цілепокладаюча
частина
Мета полягає у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку молоді.
Робота психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру
освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань
навчання та розвитку.
Основні завдання психологічної служби полягають:
у сприянні повноцінному особистісному й
інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, у створенні умов для
формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
у забезпеченні індивідуального підходу до кожної дитини на основі її
психолого-педагогічного вивчення;
у профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичного
розвитку дитини.
Основні напрями діяльності психологічної служби системи освіти України на 2019-2020 навчальний рік:
-
психологічне забезпечення і
соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти;
-
профілактика насильства в освітньому
середовищі, створення безпечного середовища;
-
профілактика торгівлі дітьми;
-
психологічне забезпечення соціального
супроводу дітей, постраждалих внаслідок військових дій, а також батьків;
-
психологічне забезпечення постраждалим
внутрішньо переміщених дітей та їх батьків в адаптації до нових умов проживання
-
профілактика інтернет-залежності;
-
профілактика суїцидальної поведінки;
-
профілактика учинення учнями навмисних само ушкоджень;
-
психологічна підтримка готовності
випускників до ЗНО.
Методична тема, над якою працює навчальний заклад: “Новітні
інформаційно-комунікаційні технології, як важливий ресурс підвищення якості
навчально-виробничого процесу”. Проблема, над якою працює практичний психолог: “Застосування
інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності практичного
психолога”. Метою
діяльності є основні переваги та недоліки впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій в роботі психологічної служби ліцею.
Основні завдання психолога щодо вирішення методичної проблеми:
- можливості ІКТ, їх функції, вирішення
актуальних питань з їх допомогою;
- практичне впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ліцею.
ІІІ. Змістова частина
№
з/п
|
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу
закладу освіти
|
Термін проведення
|
Де і з ким проводиться
|
1
|
Діагностика
|
|
|
1.1.
|
Діагностика психічних станів і властивостей особистості:
Визначення типу темпераменту за
методикою РЕN (Ганс і Сибіла Айзенки)
|
вересень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.2.
|
Визначення типу акцентуацій
особистості за особистісним питальником Леонгарда - Шмішека.
|
вересень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.3.
|
Дослідження самооцінки психічних станів за методикою “Шкала тривожності” Тейлора.
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.4.
|
Діагностика емоційно-вольової сфери особистості:
Дослідження вольової самореалізації
за А. Звєрькова та Є. Ейдмана.
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.5.
|
Дослідження
соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда.
|
листопад
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.6.
|
Дослідження егостанів за Г.Партико
та Г.Кучерявою.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.7.
|
Визначити рівень мотиваційної роботи та психологічної готовності до
навчальної діяльності:
Методика вивчення мотивів
навчальної діяльності учнів (Б.Пашнєв)
|
листопад
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.8.
|
Тест суб’єктивної локалізації
контролю (СЛК) модифікований Дж. Роттером.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.9.
|
Дослідження міжособистісних стосунків за методикою В.Стефансона “ Q – сортування”
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.10.
|
Психодіагностика творчого потенціалу:
Опитувальник особистісної схильності до творчості за Г.Девісом.
|
грудень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.11.
|
Психодіагностика мотиваційної сфери особистості:
Особистісна шкала самооцінки С. Спілберга.
|
січень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.12.
|
Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів – ДДО (за Є.
Клімовим)
|
лютий
|
1-2 курси
каб. “Успіх”
|
1.13.
|
Методика визначення труднощів у встановленні контактів В.Бойка
|
березень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.14.
|
Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шавровська, О.Гончаренко, І.
Мельникова)
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.15.
|
Індивідуальна психодіагностика викладачів, майстрів та учнів.
|
протягом року
|
викладачі, майстри та учні
|
1.16.
|
Тестування та анкетування кл. керівників, викладачів та майстрів в/н.
|
протягом року
|
кл. керівники, викладачі та майстри в/н
|
1.17.
|
Анкета для батьків з метою вивчення особистості дитини.
|
протягом року
|
батьки
|
1.18.
|
Діагностика на запит.
|
протягом року
|
на запит
|
2.
|
Профілактика
|
|
|
2.1.
|
Профілактика шкідливих звичок та формування здорового способу життя.
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.2.
|
Профілактика насильства “Стоп агресії”
|
грудень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.3.
|
Тематичні заходи “СНІД : подумай про
майбутнє – обери життя”.
|
січень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.4.
|
Профілактика безпечної поведінки учнів в інтернеті.
|
лютий
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.5.
|
Профілактика конфліктних ситуацій “учень-учень”, “учень-батьки”, “учень-педагоги”, “педагог- батьки”.
|
протягом року
|
учні, батьки, педагоги
|
2.6.
|
Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми.
|
протягом року
|
учні, батьки, педагоги
|
2.7.
|
Релаксаційні заняття.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.
|
Корекція
|
|
|
3.1.
|
Надання психологічної підтримки:
-
учням;
-
викладачам;
-
майстрам;
-
керуючому персоналу з різних питань.
|
протягом року
|
учні, майстри, викладачі, керуючий персонал
|
3.2.
|
Проведення індивідуальної психокорекційної роботи з “девіантними”
підлітками та юнаками.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.3.
|
Групова та індивідуальна корекційна робота. Проведення корекційної
програми за результатами діагностування
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.4.
|
Корекція порушень у розвитку психічних процесів, станів та властивостей
особистості.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
4.
|
Консультування
|
|
|
4.1.
|
Проведення індивідуальних та групових
консультацій:
-
учнів;
-
майстрів;
-
викладачів.
|
постійно
|
викладачі, майстри та батьки
каб. “Успіх”
|
4.2.
|
Консультативна робота з батьками.
|
постійно
|
батьки
каб. “Успіх”
|
4.3.
|
Проведення індивідуальних бесід,
зустрічі з батьками.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
4.4.
|
Надання психологічної допомоги дітям, що перебувають у кризових життєвих
ситуаціях.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
4.5.
|
Визначення профорієнтації учнів шкіл з питань
вступу в Красилівський професійний ліцей.
|
наприкінці навчального року
|
учні
каб. “Успіх”
|
4.6.
|
Проведення консультацій адміністрації ліцею.
|
постійно
|
адміністрація ліцею
каб. “Успіх”
|
5.
|
Просвіта
|
|
|
5.1.
|
Виступ перед учнями.
Теми:
“ Булінг в Україні – що таке булінг, його види, як з
ним боротися”.
“Торгівля людьми. Рабство ”.
“ Формування навичок толерантного спілкування в учнівському середовищі”.
“Способи подолання стресу в період підготовки та проходження ЗНО ”.
|
вересень
листопад
лютий
квітень
|
каб. “Успіх”
учні
|
5.2.
|
Проведення лекцій для педагогічних працівників.
Теми:
“Розвиток педагогічної майстерності і особистісного зростання ”.
“Психологічна компетентність у виховному процесі через індивідуальний
підхід”.
“Етичний кодекс педагога в
професійній діяльності”.
“Синдром професійного вигорання:
як зберегти психоемоційне здоров’я педагога ”.
|
вересень
листопад
січень
березень
|
каб. “Успіх”
педагогічні працівники
|
5.3.
|
Проведення лекцій для батьків.
Теми:
“Дитина… як її краще зрозуміти ”.
“Насильство в сім’ї ”.
“Спілкування та взаємини в сім’ї ”.
“Роль родини в розвитку
моральних якостей дитини ”.
|
жовтень
грудень
березень
квітень
|
батьки
каб. “Успіх”
|
5.4.
|
Інформування учнів, батьків з питань психології за допомогою стенда
Психологічний куточок.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.
|
Організаційно-методична діяльність
|
|
|
6.1.
|
Складання плану роботи (на місяць,
на рік).
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.2.
|
Введення документації.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.3.
|
Участь у засіданнях обласної секреції, отримання фахових консультацій в
НМЦ ПТО ПК.
|
протягом року
|
Н. М. Сиско – завідувач відділу ПК ДЕ Р
|
6.4.
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.5.
|
Підготовча робота до проведення лекцій, ділових ігор, тренінгів, виступів
для учнів, педагогічних працівників та батьків.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.6.
|
Складання звіту про виконану роботу (за чверть, за рік).
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.7.
|
Обробка результатів тестування.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.8.
|
Накопичення психологічного інструментарію (тести, анкети).
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.9.
|
Підбір навчальної та науково-методичної літератури.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.10.
|
Участь у педрадах,
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
7.
|
Зв’язки з громадськістю
|
|
|
7.1.
|
Відвідування учнів дома, бесіда з батьками.
|
за вимогою
|
психолог
|
7.2.
|
Відвідування батьків за місцем роботи.
|
за вимогою
|
психолог
|
7.3.
|
Співпраця з районним відділом соціальної служби сім’ї, молоді та спорту.
|
постійно
|
психолог
|
7.4.
|
Співпраця з службою у справах неповнолітніх.
|
постійно
|
психолог
|
7.5.
|
Співпраця з медичними фахівцями.
|
постійно
|
психолог
|
7.6.
|
Співпраця з службою зайнятості.
|
постійно
|
психолог
|
7.7.
|
Співпраця з районним центром практичної психології.
|
постійно
|
психолог
|
Психолог Красилівського професійного ліцею
Волинець Т. В. _________
Затверджую Погоджую
Директор ДПТНЗ
Завідувач лабораторії ПК ДЕ Р
“Красилівський
професійний ліцей”
НМЦ ПТО ПК Хмельницької області
____________ Л.І.
Маланчак
_____________ Н.М.Сиско
Перспективний план
роботи практичного психолога
ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей”
Волинець Таїси Василівни
на 2018-2019 навчальний рік
Вступ
Волинець Таїса Василівна займає посаду
практичного психолога у ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей” з 2009 року,
спеціаліст другої категорії, стаж роботи 9 років, у 2015 році проходила курси
підвищення кваліфікації.
За 2017 рік пройшла курси і отримали такі сертифікати:
-
Психологи - онлайн і отримала сертифікат
на тему: “Практична
психологія. Відносини “батьки-діти””
(Перепилиця О.А.);
-
Університет класичної та сучасної
психології, психотерапії та коучінгу на тему: “Основи тілесної терапії в роботі
психолога” (Перепилиця О.А.);
-
Психологи - онлайн і отримала сертифікат
на тему: “Основи тілесної терапії” (Перепилиця О.А.);
-
Всеукраїнська тренінгова компанія Основа
і отримала сертифікат на тему: “Теорія і практика пісочної терапії в роботі з різними
категоріями населення” (О.Тараріна).
Практичний психолог ДПТНЗ “Красилівський професійний ліцей” у своїй роботі
керується такими нормативними документами:
1. Закон України “Про освіту” № 38-39, ст. 380, 2017 р.;
2. Закон України “Про
професійно-технічну освіту”, № 32, 1998 р. із змінами та доповненнями;
3. Закон України “Про
сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” № 16, ст.167, 1993 р. із
змінами та доповненнями;
4. Закон України “Про охорону
дитинства” м. Київ, 26 квітня 2001 р.
№ 2402-ІІІ із
змінами і доповненнями;
5. Етичний кодекс психолога, прийнятий на 1-му установчому зїзді Товариства
психологів України від 20.12.1990 р.
6. Наказ Міністерства освіти і науки України
№ 912 від 01.10.10 р “Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання
”;
7. Лист Міністерств освіти і науки України
від 07.08.2015 р. № 2/3-14-1572-15” Щодо профілактики учинення дітьми навмисних
само ушкоджень”.
8. Лист Міністерств освіти і науки України
від 17.09.2015 р. № 1/9-442 “Про оптимізацію діяльності працівників
психологічної служби”
9. Лист МОН України № 1/9-413 від 27.07.2017 “Про деякі питання щодо організації
виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.”
10. Лист МОН України від 19.10.2001
р. № 691 “Положення
про психологічний кабінет”;
11. Лист МОН України від 22.05.2018
р. № 509 “Про
затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”.
12. Лист МОН України від 07.08.2018
р. № 1/9-487 “Про
пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019
н. р.”
13. Лист МОН України від 05.09.2018 р. № 1/9-529 “Про документацію
працівників психологічної служби у системі освіти України”.
План роботи практичного психолога відповідає загальному плану закладу і
пристосований до відповідного учнівського колективу.
І. Аналітична
частина
Головним напрямом у плануванні роботи є профілактика, а саме: своєчасне
попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості,
міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у
навчально-виховному процесі. Тому були проведенні бесіди, лекції про
запобігання скоєнню насилля між ровесниками, профілактика наркотичної
залежності, правопорушень, злочинності, алкоголізму та здійснення дітьми
навмисних самоушкоджень.
Не менш важливим напрямом роботи є діагностика, консультування, корекція.
Основні завдання: психологічне обстеження дітей та підлітків, їхніх груп та
колективів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної
життєвої перспективи; надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам,
молоді, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації до умов навчання
і життєдіяльності.
Тому, особлива увага на 2018-2019 навчальний рік спрямована на вивчення
особливостей адаптації учнів до нових умов навчання, характерологічних
особливостей, статусу дітей в учнівському колективі.
II. Цілепокладаюча
частина
Мета полягає у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку молоді.
Робота психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру
освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань
навчання та розвитку.
Основні завдання психологічної служби полягають:
у сприянні повноцінному особистісному й
інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, у створенні умов для
формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
у забезпеченні індивідуального підходу до кожної дитини на основі її
психолого-педагогічного вивчення;
у профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичного
розвитку дитини.
Основні напрями діяльності психологічної служби системи освіти України на 2018-2019 навчальний рік:
-
психологічне забезпечення і
соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти;
-
профілактика насильства в освітньому
середовищі;
-
профілактика торгівлі дітьми;
-
психологічне забезпечення соціального
супроводу дітей, постраждалих внаслідок військових дій, а також батьків;
-
профілактика інтернет-залежності;
-
профілактика суїцидальної поведінки;
-
профілактика учинення учнями навмисних само ушкоджень;
-
психологічна підтримка готовності
випускників до ЗНО.
Методична тема, над якою працює навчальний заклад: “Новітні
інформаційно-комунікаційні технології, як важливий ресурс підвищення якості
навчально-виробничого процесу”. Проблема, над якою працює практичний психолог: “Застосування
інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності практичного
психолога”. Метою
діяльності є основні переваги та недоліки впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій в роботі психологічної служби ліцею.
Основні завдання психолога щодо вирішення методичної проблеми:
- можливості ІКТ, їх функції, вирішення актуальних
питань з їх допомогою;
- практичне впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ліцею.
ІІІ. Змістова частина
№
з/п
|
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу
закладу освіти
|
Термін проведення
|
Де і з ким проводиться
|
1
|
Діагностика
|
||
1.1.
|
Діагностика психічних станів і властивостей особистості:
Визначення типу темпераменту за
методикою Г. Айзенка.
|
вересень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.2.
|
Визначення типу акцентуацій
особистості за особистісним питальником Г. Шмішека.
|
вересень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.3.
|
Дослідження самооцінки психічних станів за Г. Айзенком.
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.4.
|
Діагностика емоційно-вольової сфери особистості:
Дослідження схильності до ризику
(за О. Шмельовим).
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.5.
|
Визначення показників та форм
агресії за методикою А.Басса та А.Дарки (адаптація О. Осницького).
|
листопад
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.6.
|
Дослідження імпульсивності за В.
Лосєнком.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.7.
|
Визначити рівень мотиваційної роботи та психологічної готовності до
навчальної діяльності:
Самооцінка поведінки в конфліктній
ситуації за Н. Леоновою.
|
листопад
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.8.
|
Опитувальник “Автономність-залежність особистості у навчальній
діяльності” за Г. Пригніною
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.9.
|
Дослідження міжособистісних
стосунків за Т. Лірі.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.10.
|
Психодіагностика творчого потенціалу:
Методика вивчення рівня невербальної креативності за П. Торренсом.
|
грудень
|
1 курс
каб. “Успіх”
|
1.11.
|
Психодіагностика мотиваційної сфери особистості:
Особистісна шкала самооцінки С. Спілберга.
|
січень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.12.
|
Типологія особистості та привабливе професійне середовище за Д.
Голландом.
|
лютий
|
1-2 курси
каб. “Успіх”
|
1.13.
|
Оцінка комунікативного контролю в спілкуванні за М. Снайдером.
|
березень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.14.
|
Методика визначення схильності до суїцидальної поведінки (М. Горська).
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
1.15.
|
Індивідуальна психодіагностика викладачів, майстрів та учнів.
|
протягом року
|
викладачі, майстри та учні
|
1.16.
|
Тестування та анкетування кл. керівників, викладачів та майстрів в/н.
|
протягом року
|
кл. керівники, викладачі та майстри в/н
|
1.17.
|
Анкета для батьків з метою вивчення особистості дитини.
|
протягом року
|
батьки
|
1.18.
|
Діагностика на запит.
|
протягом року
|
на запит
|
2.
|
Профілактика
|
||
2.1.
|
Профілактика шкідливих звичок та формування здорового способу життя.
|
жовтень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.2.
|
Акція “16 днів проти насильства”.
|
грудень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.3.
|
Тематичні заходи “СНІД не залишимося
байдужими”.
|
січень
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.4.
|
Уроки добра.
|
лютий
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
2.5.
|
Профілактика конфліктних ситуацій “учень-учень”, “учень-батьки”, “учень-педагоги”, “педагог- батьки”.
|
протягом року
|
учні, батьки, педагоги
|
2.6.
|
Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми.
|
протягом року
|
учні, батьки, педагоги
|
2.7.
|
Релаксаційні заняття.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.
|
Корекція
|
||
3.1.
|
Надання психологічної підтримки:
-
учням;
-
викладачам;
-
майстрам;
-
керуючому персоналу з різних питань.
|
протягом року
|
учні, майстри, викладачі, керуючий персонал
|
3.2.
|
Проведення індивідуальної психокорекційної роботи з “девіантними”
підлітками та юнаками.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.3.
|
Групова та індивідуальна корекційна робота. Проведення корекційної
програми за результатами діагностування
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
3.4.
|
Корекція порушень у розвитку психічних процесів, станів та властивостей
особистості.
|
протягом року
|
1-3 курси
каб. “Успіх”
|
4.
|
Консультування
|
||
4.1.
|
Проведення індивідуальних та групових
консультацій:
-
учнів;
-
майстрів;
-
викладачів.
|
постійно
|
викладачі, майстри та батьки
каб. “Успіх”
|
4.2.
|
Консультативна робота з батьками.
|
постійно
|
батьки
каб. “Успіх”
|
4.3.
|
Проведення індивідуальних бесід,
зустрічі з батьками.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
4.4.
|
Надання психологічної допомоги дітям, що перебувають у кризових життєвих
ситуаціях.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
4.5.
|
Визначення профорієнтації учнів шкіл з питань
вступу в Красилівський професійний ліцей.
|
наприкінці навчального року
|
учні
каб. “Успіх”
|
4.6.
|
Проведення консультацій адміністрації ліцею.
|
постійно
|
адміністрація ліцею
каб. “Успіх”
|
5.
|
Просвіта
|
||
5.1.
|
Виступ перед учнями.
Теми:
“ Дитяча агресивність та її причини
”.
“Заекранне спілкування: пастки, які створюємо ми самі”.
“Кібербулінг в учнівському середовищі”.
“Психологічні
аспекти проходження співбесіди”.
|
жовтень
листопад
лютий
квітень
|
каб. “Успіх”
учні
|
5.2.
|
Проведення лекцій для педагогічних працівників.
Теми:
“Управління стресом з метою збереження психологічного здоров’я педагога”.
“Особистісне зростання педагога”.
“Імідж та його значення у професійній діяльності педагога”.
“Причини виникнення і шляхи
подолання педагогічного конфлікту”.
|
вересень
листопад
січень
березень
|
каб. “Успіх”
педагогічні працівники
|
5.3.
|
Проведення лекцій для батьків.
Теми:
“Вплив сім’ї на адаптацію підлітків”.
“Насильство в сім’ї ”.
“Щоб здійснилися батьківські сподівання”.
“Взаємини між дорослими і дітьми
у родині: як уникнути суперечностей і запобігти конфліктам”.
|
жовтень
грудень
березень
квітень
|
батьки
каб. “Успіх”
|
5.4.
|
Інформування учнів, батьків з питань психології за допомогою стенда
Психологічний куточок.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.
|
Організаційно-методична діяльність
|
||
6.1.
|
Складання плану роботи (на місяць,
на рік).
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.2.
|
Введення документації.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.3.
|
Участь у засіданнях обласної секреції, отримання фахових консультацій в
НМЦ ПТО ПК.
|
протягом року
|
Н. М. Сиско – завідувач відділу ПК ДЕ Р
|
6.4.
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.5.
|
Підготовча робота до проведення лекцій, ділових ігор, тренінгів, виступів
для учнів, педагогічних працівників та батьків.
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.6.
|
Складання звіту про виконану роботу (за чверть, за рік).
|
протягом року
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.7.
|
Обробка результатів тестування.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.8.
|
Накопичення психологічного інструментарію (тести, анкети).
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.9.
|
Підбір навчальної та науково-методичної літератури.
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
6.10.
|
Участь у педрадах,
|
постійно
|
психолог
каб. “Успіх”
|
7.
|
Зв’язки з громадськістю
|
||
7.1.
|
Відвідування учнів дома, бесіда з батьками.
|
за вимогою
|
психолог
|
7.2.
|
Відвідування батьків за місцем роботи.
|
за вимогою
|
психолог
|
7.3.
|
Співпраця з районним відділом соціальної служби сім’ї, молоді та спорту.
|
постійно
|
психолог
|
7.4.
|
Співпраця з службою у справах неповнолітніх.
|
постійно
|
психолог
|
7.5.
|
Співпраця з медичними фахівцями.
|
постійно
|
психолог
|
7.6.
|
Співпраця з службою зайнятості.
|
постійно
|
психолог
|
7.7.
|
Співпраця з районним центром практичної психології.
|
постійно
|
психолог
|
Психолог Красилівського професійного ліцею
Волинець Т. В. _________
Немає коментарів:
Дописати коментар